دانلود فیلم ۵۰ کیلو آلبالو با تمام کیفیت ها

7 ژوئن 2017

دانلود فیلم ۵۰ کیلو آلبالو با تمام کیفیت ها

دانلود فیلم ۵۰ کیلو آلبالو , ۵۰ کیلو آلبالو , فیلم ایرانی

فیلم ایرانی جدید

دانلود فیلم ۵۰ کیلو آلبالو با تمامی کیفیت ها از رسانه وان موزیکس

دانلود فیلم 50 کیلو آلبالو با تمام کیفیت ها

دانلود فیلم ۵۰ کیلو آلبالو

۵۰ کیلو آلبالو فیلمی به کارگردانی مانی حقیقی، نویسندگی فرهاد توحیدی و مانی حقیقی و تهیه‌کنندگی مصطفی شایسته و محمد شایسته محصول سال ۱۳۹۴ است.
خلاصه داستان فیلم :
داستان از مجلس عروسی مرجان آغاز می‌شود. در میانه‌های عروسی مأموران برای دستگیری داماد خلافکار وارد می‌شوند و میهمانان هم فرار می‌کنند. در این میان ریختن آب آلبالو روی پیراهن داوود باعث می‌شود تا دوست داوود که خیال می‌کند او تیر خورده لباس‌های او را در بیاورد و او را به داخل اتاق ببرد آیدا(هستی مهدوی فر)

هم تصادفاً به همان اتاق می‌رود و یک مأمور آن‌ها را باهم می‌بیند مرجان در اتاق را قفل می‌کند تا داماد خلافکار نتواند فرار کند داوود(ساعد سهیلی) که نمی‌تواند ازاتاق خارج شود تا لباس‌های خود را به تن کند یک مانتو زنانه می‌پوشد و از خانه خارج می‌شود او سوار ماشین آیدا می‌شود ماشین آن‌ها با ماشین پلیس تصادف می‌کند و مأموران که فکر می‌کنند آن‌ها با هم رابطه داشتند بازداشتشان می‌کنند.
بازپرس (سیامک انصاری) که آدم سختگیری است از آن‌ها سؤال جواب می‌کند آیدا برای رهایی از سؤال‌ها به دروغ می‌گوید آن‌ها زن و شوهر هستند فقط رسماً عقد نکردند بازپرس یک روز به آن‌ها فرصت می‌دهد تا عقد را رسمی کنند. آن‌ها این کار را انجام می‌دهند و روز بعد سند را آزاد می‌کنند. آن‌ها برای گرفتن طلاق به محضر

می‌روند، از طرفی آیدا می‌خواهد تا با مانی(پژمان جمشیدی) ازدواج کند و به کانادا برود و باید ظرف ۱۰ روز آینده این کار را انجام دهد. آن جا به آیدا می‌گویند دست کم

سه ماه و ده روز بعد از طلاق می‌تواند ازدواج کند آیدا و داوود تصمیم می‌گیرند تا برای آیدا شناسنامه المثنی بگیرند و برای این کار به آبادان که محل صدور شناسنامه آیدا است باید بروند. از طرفی عروشا اژدری(آزاده صمدی) هم که نامزد داوود است به همان هتل محل اقامت آن‌ها می‌رود و تصادفاً به اتاق آیدا می‌رود او دوست و همکلاس آیدا بوده و از روی حلقه آیدا متوجه ماجرا بین داوود و آیدا می‌شود.
داوود موفق می‌شود شناسنامه المثنی برای آیدا بگیرد. اما در این سفر به تدریج این دو به هم علاقه‌مند می‌شوند و در بازگشت به تهران می‌گویند می‌خواهند باهم ازدواج کنند. تا این که پس از شنیدن این خبر، مانی (پژمان جمشیدی) خودکشی می‌کند و آیدا تصمیم می‌گیرد به خاطر مانی با او ازدواج کند و این موضوع را به داوود می‌گوید.
در روز عروسی مرجان متوجه می‌شود این خودکشی صحنه سازی بوده و مانی به آیدا دروغ گفته او که موفق به تماس گرفتن با آیدا نمی‌شود به داوود اطلاع می‌دهد آن‌ها خودشان را به مجلس عروسی می‌رسانند و حقیقت را به آیدا می‌گویند آیدا بعد از شنیدن حقیقت از ازدواج با مانی منصرف می‌شود و تصمیم به ازدواج با داوود می‌گیرد.


لینک دانلود فیلم ایرانی ۵۰ کیلوآلبالو

 همه کیفیت ها(پیشنهادی)

دریافت

دانلود نسخه ۱۰۸۰p با حجم ۱٫۱۳ گیگ – ۳۰۰۰ تومان

دریافت

دانلود نسخه ۷۲۰p با حجم ۶۹۶ مگابایت – ۲۵۰۰ تومان

دریافت

 دانلود نسخه ۴۸۰p با حجم ۵۲۴ مگابایت – ۲۰۰۰ تومان

دریافت

دانلود نسخه ۳۶۰p با حجم ۳۵۱ مگابایت – ۱۵۵ تومان

دریافت

*********

پسورد: ۵۰kRShAk494


این محصول بصورت زیپ و دارای رمز می باشد و رمز آن در روز پنجشنبه مورخ ۹۶/۰۳/۱۸ ساعت ۸ صبح منتشر خواهد شد.

شایان ذکر است امکان دارد فیلم یک روز زود تر از موعد مقرر یعنی روز چهارشنبه پخش شود که در این صورت پسورد نیز روز چهارشنبه منتشر خواهد شد.

این آموزش را قبل از خرید حتما بخوانید: http://upnama.ir/Education

فیلم ۵۰ کیلو آلبالو یکی از جنجالی ترین و پرفروش فیلم کمدی تاریخ سینما می باشد که بعد از گذشت ۱ سال از توقیف سرانجام مجوز پخش در شبکه نمایش خانگی را دریافت نمود.

آموزش:

۱- کاربرانی که به وسیله ی موبایل دانلود می کنند از اپلیکیشن ADM استفاده نمایید (مخصوصا کاربرانی که مشکل دانلود دارن)

۲- جهت خارج کردن فایل فشرده از زیپ در موبایل از اپلیکیشن ZArchiver در موبایل و winrar در کامپیوتر استفاده نمایید.

۳- برای دانلود در دسکتاپ از نرم افزار FlashGet استفاده نمایید.

پشتیبانی:

برای پشتیبانی دقیق تر و بهتر از طریق یکی از راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید.

۱- صفحه تماس با ما سایت به آدرس http://upnama.ir/contact که میتوانید مشکلات خود را رفع نمایید.

۲- ارسال ایمیل مستقیم به ما upnama.ir@gmail.com

۳- پشتیبانی آنلاین در تلگرام upnama@ (پیشنهادی).

۴- تماس با شماره ۰۹۳۶۷۳۸۴۸۴۸ (تماس در ساعات اداری)


عکس های فیلم ۵۰ کیلو آلبالو

برچسب ها

مطالب مرتبط

    counter hit make